လူမှုဖူလုံရေး ထည့်ဝင်ထားသည့် အာမခံအလုပ်သမားတစ်ဦးသည် အလုပ်တွင်ထိခိုက်မှုဖြစ်ပေါ်ပါက မည်သည့်အချိန်တွင် လူမှုဖူလုံရေးအဖွဲ့သို့ အကြောင်းကြားရမည်နည်း။
အလုပ်တွင်ထိခိုက်ဒဏ်ရာရခြင်း၊ သေဆုံးခြင်းဖြစ်ပွားခဲ့လျှင် လူမှုဖူလုံရေးဥပဒေ ပုဒ်မ-၅၄(က)အရ အလုပ်ရှင် သည် မိမိ၏ အာမခံထားသူအလုပ်သမား ပြင်းထန်သည့် မတော်တဆထိခိုက်ဒဏ်ရာရမှုဖြစ်ပွားပါက နည်းဥပဒေ ၁၇၅ (က) အရ အလုပ်တွင်မတော် တဆထိခိုက်ဒဏ်ရာရမှုနှင့်ဆိုင်သည့် အလုပ်ရှင်များ၏ အစီရင်ခံစာ (ပုံစံ-၃၇) (၃) စုံနှင့် အတူ(၂၄)နာရီအတွင်း သက်ဆိုင်ရာ လူမှုဖူလုံရေးရုံးသို့ ချက်ချင်း အကြောင်းကြားရပါမည်။
Source: https://www.mol.gov.mm
အောက်ဖော်ပြပါ link တွင် ပိုမိုဖတ်ရှုလေ့လာနိုင်ပါသည်။
https://www.mol.gov.mm/faq/
MM-Questioner-Type
Question
လူမှုဖူလုံရေး ထည့်ဝင်ထားသည့် အာမခံအလုပ်သမားတစ်ဦးသည် အလုပ်တွင်ထိခိုက်မှုဖြစ်ပေါ်ပါက မည်သည့်အချိန်တွင် လူမှုဖူလုံရေးအဖွဲ့သို့ အကြောင်းကြားရမည်နည်း။