Oppo သည် Samsung ကိုကျော်ပြီး အရှေ့တောင် အာရှစမတ်ဖုန်း ဈေးကွက်တွင် ထိပ်ဆုံးမှရပ်တည်
ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာနည်းပညာဆိုင်ရာ ဆန်းစစ်လေ့လာမှုကုမ္ပဏီ Canalys ၏ အဆိုအရ ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် Oppo သည် အရှေ့တောင်အာရှဒေသ၏ ထိပ်တန်းစမတ်ဖုန်းအမှတ်တံဆိပ်ဖြစ်လာခဲ့ပြီး ဈေးကွက်ရှယ်ယာ ၁၈% ရရှိခဲ့သည်။
အရှေ့တောင်အာရှဒေသ၏ စမတ်ဖုန်းဈေးကွက်သည် နှစ်နှစ်ဆက်တိုက် ကျဆင်းခဲ့ပြီးနောက် ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် ပြန်လည်ကောင်းမွန်လာကာ စမတ်ဖုန်းတင်ပို့မှု စုစုပေါင်း ၉၆.၇ သန်း အထိရှိခဲ့သည်။
Oppo သည် စမတ်ဖုန်းတင်ပို့မှု ၁၆.၉ သန်းဖြင့် ဦးဆောင်ခဲ့ပြီး ယခင်နှစ် ထက် ၁၄% တိုးတက်ခဲ့သည်။ Transsion နှင့် Xiaomi တို့သည် ၁၆% စီ ဖြင့် တတိယနေရာတွင် ရပ်တည်နေပြီး Vivo မှာ ၁၃% ဖြင့် ထိပ်တန်း ငါးခုစာရင်းတွင် ပါဝင်ခဲ့သည်။
Canalys ဆန်းစစ်လေ့လာသူ Le Xuan Chiew က "၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် အရှေ့တောင်အာရှဒေသ၏ စမတ်ဖုန်းဈေးကွက်သည် ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ ကြီးထွားမှုနှုန်း ၇% ထက် ပိုမိုကောင်းမွန်စွာ တိုးတက်လာခဲ့သည်" ဟု ပြောကြားခဲ့သည်။
Oppo ၏ အောင်မြင်မှုသည် ထုတ်ကုန်များကို ညှိညှိနှိုင်းနှိုင်းထုတ်လုပ်နိုင်မှုနှင့် အဆင့်မြင့်မော်ဒယ်များတွင် ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုများကြောင့် ဖြစ်ကြောင်း ၎င်းကဆိုသည်။
Samsung ၏ စမတ်ဖုန်းတင်ပို့မှုများ ကျဆင်းခဲ့သော်လည်း ၎င်း၏ ပျမ်းမျှရောင်းချဈေးနှုန်းမှာ ၁၄% တိုးတက်လာခဲ့သည်။
Galaxy A55 နှင့် Galaxy S series ကဲ့သို့သော အဆင့်မြင့်မော်ဒယ်များ၏ ကောင်းမွန်သော စွမ်းဆောင်ရည်ကြောင့် ၎င်း၏ဈေးကွက်အတွင်း ဆုံးရှုံးမှုများကို ကာမိခဲ့သည်။
ဆန်းစစ်လေ့လာသူများက Smart Phone Brand များသည် အမြတ်အစွန်းကို ထိန်းသိမ်းနိုင်ရန်အတွက် ဈေးနှုန်းလျှော့ချမှုများနှင့် မရေရာသော ပရိုမိုးရှင်းအထောက်အပံ့များကို ရှောင်ရှားရန် သတိပေးခဲ့သည်။
ကိုးကား-VN Express