လူမှုဖူလုံရေး ထည့်ဝင်ထားသည့် အာမခံအလုပ်သမားတစ်ဦး၏ ယာယီမသန်စွမ်းမှု အကျိုး ခံစားခွင့်ရရှိရန်အတွက် လျှောက်ထားရမည့် နည်းလမ်းများနှင့် လိုအပ်သည့်အထောက်အထားများကို သိရှိလိုပါသည်။

အလုပ်တွင်ထိခိုက်ပြီး ယာယီမသန်စွမ်းမှုဖြစ်၍ အလုပ်မလုပ်နိုင်လျှင် ယာယီမသန်စွမ်းမှုအကျိုးခံစားခွင့်ကို သတ်မှတ်ချက်နှင့်အညီ ခံစားခွင့်ရရှိရေးအတွက် အောက်ပါအထောက်အထားနှင့်တကွတင်ပြရန် လိုအပ်ပါသည်-
(က)     အလုပ်ရှင်၏ အကြောင်းကြားစာ၊
(ခ)  ရုံးခွဲတာဝန်ခံ၊ စစ်ဆေးရေးမှူး၊ ဆေးဘက်ဆိုင်ရာတာဝန်ရှိသူနှင့် လိုအပ်လျှင်   အလုပ်ရုံနှင့်အလုပ်သမား ဥပဒေစစ်ဆေးရေးဦးစီးဌာနမှ တာဝန်ရှိသူတို့၏ အလုပ်တွင်ထိခိုက်မှုဖြစ်သည်ကို  စစ်ဆေးအတည်ပြု ထားသည့် အတည်ပြုချက်၊
(ဂ)  ယာယီမသန်စွမ်းမှု အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းဆိုလွှာ၊ 
(ဃ)    သက်ဆိုင်ရာဆရာဝန်မှ ဆေးကုသမှုပေးထားသည့် ယာယီမသန်စွမ်းမှု ဆေးလက်မှတ်။

Source: https://www.mol.gov.mm

အောက်ဖော်ပြပါ link တွင် ပိုမိုဖတ်ရှုလေ့လာနိုင်ပါသည်။ 
https://www.mol.gov.mm/faq/

 

Question

လူမှုဖူလုံရေး ထည့်ဝင်ထားသည့် အာမခံအလုပ်သမားတစ်ဦး၏ ယာယီမသန်စွမ်းမှု အကျိုး ခံစားခွင့်ရရှိရန်အတွက် လျှောက်ထားရမည့် နည်းလမ်းများနှင့် လိုအပ်သည့်အထောက်အထားများကို သိရှိလိုပါသည်။