အလုပ်ရှင်၊ အလုပ်သမားများ လိုက်နာရမည့်စည်းကမ်းချက်တွေရှိရင်လည်းပြောပြပေးပါ။

အလုပ်ဌာနတစ်ခုအနေဖြင့် မှတ်ပုံမတင်မနေရ မှတ်ပုံတင်ရမည့်ဌာနဆိုလျှင် အလုပ်ဌာနစတင်လုပ်ကိုင်သည့် ရက်ပေါင်း ၃၀ အတွင်းမှတ်ပုံတင်ရန်၊ အလုပ်သမား အားလုံးကို မှတ်ပုံတင်ရန်၊ အလုပ်သမားအသစ်ခန့်ပြီးတိုင်း မှတ်ပုံတင်ရန်၊ အလုပ်ရှင်၊အလုပ်သမားများအနေဖြင့် အလုပ်သမား၊ အလုပ်ဌာနမှတ်ပုံတင်သည့် အချက်အလက်များကို ပြည့်စုံမှန်ကန်စွာဖြည့်စွက်၍ လက်မှတ်ရေးထိုးရန်၊ အလုပ်သမား အကျိုးခံစားခွင့်များ နစ်နာမှုမရှိစေရေးအတွက် လုပ်ခလစာအမှန်ဖော်ပြပြီး ထည့်ဝင်ကြေး များပေးသွင်းရန်၊ အလုပ်သမားများ နှုတ်ထွက်၊ ပြောင်းရွှေ့၊ သေဆုံး၊ ပင်စင်ယူစာရင်းများ ကိုလည်း သက်ဆိုင်ရာ မြို့နယ်ရုံးခွဲသို့ ၁၀ရက်အတွင်း သတင်းပို့ရန်၊ လူမှုဖူလုံရေးအဖွဲ့ ဆေးရုံ၊ ဆေးခန်းများမှ တရားဝင်ဆေးသက်သေခံလက်မှတ်ဖြင့် ဆေးခွင့်ခံစားနေသူများ အား အလုပ်ရှင်များမှ ရာထူးအဆင့်လျော့ချခြင်း၊ ထုတ်ပစ်ခြင်း၊ အလုပ်နေရာပြောင်းရွှေ့ ခြင်းများကိုမပြုလုပ်ရန်၊ အလုပ်တွင်ထိခိုက်မှုဖြစ်ပေါ်ခြင်း၊ သေဆုံးခြင်းများဖြစ်ပေါ်ပါက ချက်ချင်း/၂၄နာရီအတွင်း သတင်းပို့ရန်၊ အလုပ်သမားများအနေဖြင့် မည်သည့် အလုပ်ဌာန သို့ ပြောင်းပြောင်း ယခင်မှတ်ပုံတင်စဉ်ကရရှိခဲ့သည့် လူမှုဖူလုံရေးအာမခံစိစစ်ရေးအမှတ် ကိုသာ ဆက်လက်အသုံးပြုရန်၊ သက်ဆိုင်ရာ မြို့နယ်ရုံးခွဲများနှင့်ချိတ်ဆက်ရန်၊ အလုပ်ရှင်များအနေဖြင့် အလုပ်သမားများကို အချိန်မီမှတ်ပုံမတင်ခြင်းကြောင့် အလုပ်သမားများ ဥပဒေပါ အကျိုးခံစားခွင့်များဆုံးရှုံးပါက ဥပဒေပုဒ်မ ၆၉ နှင့်အညီ လူမှုဖူလုံရေးအဖွဲ့ ကိုယ်စား အလုပ်ရှင်များက အကျိုးခံစားခွင့်များကိုပေးလျော်ရမှာဖြစ်ပါတယ်။

Source: https://www.mol.gov.mm

အောက်ဖော်ပြပါ link တွင် ပိုမိုဖတ်ရှုလေ့လာနိုင်ပါသည်။ 
https://www.mol.gov.mm/faq/

 

Question

အလုပ်ရှင်၊ အလုပ်သမားများ လိုက်နာရမည့်စည်းကမ်းချက်တွေရှိရင်လည်းပြောပြပေးပါ။