ဂျာမန် ဇိမ်ခံကားထုတ်လုပ်ရေး ကုမ္ပဏီကြီးမှ ရောင်းအား ထပ်မံ ကျဆင်းမှုကို သတင်းထုတ်ပြန်

News Image

  • ဂျာမန် ဇိမ်ခံကားထုတ်လုပ်ရေး ကုမ္ပဏီကြီးမှ ရောင်းအား ထပ်မံ ကျဆင်းမှုကို သတင်းထုတ်ပြန်

ဂျာမန် ဇိမ်ခံပြိုင်ကားထုတ်လုပ်သည့် Porsche ကုမ္ပဏီကြီးမှ တရုတ် နိုင်ငံ၌ ပြင်းထန်သောယှဉ်ပြိုင်မှုများကြောင့် ယခုနှစ်ပထမနှစ်ဝက်အတွင်း ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာရောင်းအား ကျဆင်းကြောင်း အင်္ဂါနေ့ (ဇူလိုင် ၈) ထုတ်ပြန်ချက်တွင် ဖော်ပြခဲ့သည်။ ၂၀၂၄ ခုနှစ် အလားတူကာလနှင့် နှိုင်းယှဉ်ပါက ကမ္ဘာ့ရောင်းအား ၆% ကျဆင်းခဲ့ပြီး ၎င်းအနက် အာရှနိုင်ငံ များ (အဓိက တရုတ်) တွင် ၂၈% အထိ ထိုးကျခဲ့သည်။

Porsche အတွက် တရုတ်သည် သမိုင်းကြောင်းအရ အရေးပါသော ဈေးကွက်တစ်ခုဖြစ်ခဲ့ပြီး ၂၀၂၂ ခုနှစ်တွင် ကုမ္ပဏီ၏ကမ္ဘာ့ရောင်းအား၏ ၃၀% ခန့်ကို ရရှိခဲ့သည်။ သို့သော် ၂၀၂၃ ခုနှစ်မှစ၍ ရောင်းအား ကျဆင်း မှုကြောင့် တရုတ်နိုင်ငံရှိ ကားရောင်းဝယ်ရေးကိုယ်စားလှယ်ဆိုင်များကို ပိတ်သိမ်းခဲ့ရသည်။

Porsche က ယခုလတ်တလော ရောင်းအားကျဆင်းမှုအတွက် တရုတ် ဈေးကွက်တွင် စိန်ခေါ်မှုများပြည့်နှက်နေသော ဈေးကွက်အခြေအနေနှင့် ပြင်းထန်သည့်ယှဉ်ပြိုင်မှုများကို အဓိကအကြောင်းအရင်းအဖြစ် ညွှန်းဆို ထားသည်။

Xiaomi အပါအဝင် တရုတ်ပြည်တွင်းကားလုပ်ငန်းများသည် စျေးနှုန်း ချိုသာစွာဖြင့် ထုတ်လုပ်မှုနှုန်းတိုးမြှင့်ကာ လျှပ်စစ်ကားများကို မိတ်ဆက် လာခြင်းဖြင့် ဈေးကွက်ဝေစုများ တိုးတက်ရယူလာကြသည်။ BYD နှင့် Chery ကဲ့သို့ တရုတ်ကားထုတ်လုပ်သူများသည် ကားထုတ်လုပ်ရေး လုပ်ငန်းစဉ်များကို ခေတ်မီနည်းပညာများဖြင့် သိသိသာသာ လျှော့ချနိုင် ခဲ့ပြီး ကမ္ဘာ့ပြိုင်ဘက်များထက် ပိုမိုမြန်ဆန်စွာ မော်ဒယ်အသစ်များမိတ်ဆက်နိုင်ခဲ့သည်။ Reuters ၏ ယခုလအစောပိုင်းသတင်းအရ တရုတ် ကုမ္ပဏီများသည် ကားထုတ်လုပ်ရေးကာလကို ၁၈ လအထိ လျှော့ချနိုင် ခဲ့ကာ နိုင်ငံခြားအမှတ်တံဆိပ်များ၏ ပျမ်းမျှ ၅.၄ နှစ် နှင့် နှိုင်းယှဉ်ပါက သိသာစွာ သာလွန်နေသည်။

အဆိုပါအခြေအနေကို တုံ့ပြန်သည့်အနေဖြင့် အမေရိကန်နှင့် EU တို့က တရုတ်ကားလုပ်ငန်းများအား အစိုးရထောက်ပံ့မှုများဖြင့် မတရား ယှဉ်ပြိုင် သည်ဟုစွပ်စွဲကာ အကောက်ခွန်မြှင့်တင်ခြင်းများ ပြုလုပ်ခဲ့သည်။ သို့သော် Reuters ၏ သုံးသပ်ချက်အရ တရုတ်ထုတ်ကုန်များ၏ နည်းပညာနှင့် စျေးနှုန်းချိုသာမှုသည် အစိုးရထောက်ပံ့မှုထက် ဖွံ့ဖြိုးရေးအရှိန်နှင့် စွမ်းဆောင်ရည် တို့ကြောင့် ပိုမိုအရေးပါသည်ဟု ဆိုသည်။

Porsche ၏ မူလဈေးကွက်ဖြစ်သော ဂျာမနီ တွင်လည်း ရောင်းအား ၂၃% ကျဆင်းခဲ့ပြီး ဥရောပဈေးကွက်တစ်ခုလုံးတွင် ၈% လျော့ကျခဲ့သည်။ ၂၀၂၄ ခုနှစ်တွင် ဂျာမနီစီးပွားရေး ၀.၂% ကျဆင်းခဲ့ပြီး ၂၀၂၃ ခုနှစ်က ၀.၃% လျော့နည်းခဲ့သည်။ စွမ်းအင်စျေးနှုန်းမြင့်မားမှု၊ အတိုးနှုန်းမြင့်တက်မှု၊ ဒစ်ဂျစ်တယ်ပြောင်းလဲရေး နှေးကွေးမှုနှင့် အရည်အချင်းပြည့်ဝသော အလုပ် သမားရှားပါးမှုတို့သည် ကားထုတ်လုပ်ရေးအပါအဝင် စက်မှုလုပ်ငန်းများ ကို ထိခိုက်စေခဲ့သည်။

ကိုးကား- RT

ဘာသာပြန်ဆိုသူ- ဦးဝင်းဇော်ထွန်း၊ ဒုတိယညွှန်ကြားရေးမှူး၊ နစက-၂